ΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ 



ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

    Θα ξεκινήσω το περιγράφοντας από μνήμης τα γεγονότα από το έτος 2008, όπου ήταν η χρονιά στην οποία είχε ξεκινήσει η οποία είχα ξεκινήσει και εργαζόμουν ως μηχανικός σε μεγάλη τεχνική εταιρεία. Αισθανόμου τρομερά ικανοποιημένος που είχα κατορθώσει να προσληφθώ από αυτή την εταιρεία.

    Τότε ήμουν μόλις 26 ετών, είχα αποφητήσει από το ΤΕΙ και ήμουν γεμάτος όνειρα για τη ζωή. 

    Γενικότερα παρακολουθούσα τα πολιτικά δρώμενα, αλλά από απόσταση δίχως να εμπλέκομαι. Με προσέλκυαν πάντα οι πατριωτικές τοποθετήσεις. Θυμάμαι τότε ήταν η χρονιά που είχε αρχίσει να χρησιμοποιείται η λέξη "οικονομική κρίση", αλλά δε μπορούσα να αντιληφθώ τι μπορεί να σημαίνει.

    Μέχρι το 2009, είχε γίνει πολύ συχνή η χρήση του όρου "οικονομική κρίση", καθώς και ανακεφαλαιωποιήση τραπεζών.

    Το 2009 γίνονται Εθνικές Εκλογές και θυμάμαι χαρακτηριστικά τον τότε πρωθυπουργό της Ελλάδος Κ. Καραμανλή να μιλάει για "δύσκολο και ανηφορικό δρόμο" που θα τραβήξουμε ως χώρα και στον αντίποδα ο Γ. Παπανδρέου να έχει το σύνθημα "λεφτά υπάρχουν". 


    Το μυαλό μου να έχει γίνει κουρκούτι παρακολουθώντας αυτή την ανισορροπία μεταξύ των δυο τότε μεγάλων κομμάτων. 

    Βαθιά όμως μέσα μου ήξερα ότι οποιοδήποτε κομμα και να κυβερνήσει πάλι τα ίδια θα πράξει, οποτε δεν τους έδινα σημασία.

    Γίνονται οι εκλογές, εκλέγεται το ΠΑΣΟΚ και όλοι πανηγυρίζουν και περιμένουν να δουν τα "λεφτά υπάρχουν".

    Ευθύς αμέσως μετά τις εκλογές ξεκινάει μια απίστευτη τρομοκρατία από τα ΜΜΕ για την οικονομική κρίση, τα οποιά ειναι καθοδηγούμενα και φτάνουμε στο 2010 όπου ο Γ. Παπανδρέου ανακοινώνει τον μηχανισμό στήριξης, δηλαδή το πρώτο μνημόνιο. 

    Γενικότερα θυμάμαι να υπάρχει ένας παροξυσμός και μιά τρομοκρατία από κομματα και κανάλια προς όλους μας, για την επικείμενη πτώχευση της Ελλάδος. 

    Επαναλάμβαναν νυχθημερών ότι η Ελλάδα δε θα χει τη δυνατότητα να καταβάλλει μισθούς και συντάξεις, δε θα μπορεί να προμηθευτεί καύσιμα. Στην καθημερινότητα μας να επικρατεί ενα αλλαλουμ. Οι τιμές στα καύσιμα να αυξάνοντε συνεχώς. 

    Να έχουν ξεκινήσει οι Έλληνες να αυτοκτωνούν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά που κάποιος είχε αυτοκτονήσει στην πλατεία συντάγματος με όπλο. Να υπάρχει το κίνημα των αγανακτησμένων. 

    Εγώ προσωπικά να έχω μια μόνημη δυσφορία, να ξεκινάω να μη μπορώ πλέον να τα βγάλω περα οικονομικά, και όλοι οι εργοδότες προφασιζομενοι την οικονομική κρίση να κοιτάνε πως να μειώσουν μισθούς.

    Θυμάμαι αυτο το καταραμένο το ΤΕΒΕ να στη δυετία πάνω να έχει διπλασιαστεί και τα χρήματα αυτά δε μου τα κάλυπτε ο εργοδότης (γιατι ήμουν με δελτιο παροχης υπηρεσιών). Να παρακαλάω τον εργοδότη να καλύψει την αυξηση του ΤΕΒΕ, διότι ο μισθός που κατέληγε στα χέρια μου είχε μειωθεί δραστικά. 
        
        Αισθανόμουν τελείως ανήμπορος, το μυαλό μου θόλωνε και δεν ήξερα τι να κάνω. Πλέον η Αθήνα είχε γίνει ασύμφορη, δε μπορούσα να επιβιώσω άλλο έτσι και έπρεπε να πάρω αποφάσεις. Μια σκέψη ήταν να επιστρέψω στο χωριό στη Σπάρτη, ή να φύγω για τον Καναδά. 

        Τελικά πήρα τη μεγάλη απόφαση και τον Ιούλιο του 2012 έφυγα για τον Καναδά. Με το που έφτασα στον Καναδά, δε χωρουσε στο μυαλό μου αυτό που μου έκαναν, δηλαδή να με αναγκάσουν να φύγων από την Ελλάδα και στο μυαλό μου στριφογυρνούσε η ιδέα να βρω τον τρόπο να επιστρέψω πίσω.

    Δε μπορούσα να συνηθίσω με τίποτα την ιδέα οτι ειμαι σε ένα ξένο και αφιλόξενο κράτος.

    Και τον Σεπέμβριο του 2012 βγήκε η είδηση ότι κάποιος έχει δώσει 600 δισεκατομμύρια για να πληρώσει η Ελλάδα το χρέος και να βγεί από τα μνημόνια. Μόλις το άκουσα αυτό, σε καθημερινή βάση περίμενα να ανακοινωθεί πως η Ελληνική κυβέρνηση πήρε τα χρήματα για να ξεχρεώσει η Ελλάδα κι εγώ να έρθω πίσω με το πρώτο αεροπλάνο. 

    Ξεκίνησα να σκαλίζω το θέμα και να το παρακολουθώ στενά. Ακόμα περίμενα και από τη Χρυσή Αυγή που τότε ήταν στη βουλή να απευθύνει ερώτηση προς τον Υπουργό Οικονομικών και να του επιβάλλει να παρει τα χρήματα.

    Και έβλεπα τον Σώρρα να στέλνει εξώδικες ενημερώσεις και προσκλήσεις προς την κυβέρνηση και όλα τα κοινοβουλευτικά κομματα να εξετάσουν την πρόταση χρηματοδότηση του και όλοι τους να αδιαφορούν. 

    Μα καλά λεω, τι γίνεται εδω;; Γιατί το θάβουν έτσι το θέμα; Γιατί κανένα κόμμα μεσα στη βουλή δε φέρνει το θέμα προς συζήτηση;; Μα τόσο πολύ ανθέλληνες είναι ολοι τους;; Καλά όλοι οι άλλοι, μα και η Χρυσή Αυγή; ΔΕ ΤΟ ΧΩΡΟΥΣΕ ΤΟ ΜΥΑΛΌ ΜΟΥ.

    Και έρχεται ο καιρός, τον Ιούνιο του 2013 που εκδικάζεται η μηνυτήρια αναφορά που είχε κανει ο Α. Γεωργιάδης προς τον εισαγγελέα και η απόφαση βγαίνει αθωωτική οσο αφορά τη διασπορά ψευδών ειδήσεων και ταυτόχρονα να λέει στην απόφαση οτι ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ότι όντως τα χρήματα είναι κατατεθημένα για την Ελλάδα. 

ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ. ΘΥΜΩΣΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΟΛΟΙ, ΜΑ ΟΛΟΙ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΣΧΕΔΙΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. 

    Έτσι ξεκίνησα να το ψάχνω το θέμα πιο σοβαρά, να ψάχνω και βρίσκω άτομα στην Ελλάδα μεσω Facebook που ασχολιόντουσαν με αυτό το θέμα. Ζητούσα να μάθω όλο και περισσότερες πληροφορίες. Παρακολουθούσα ανελλιπώς ομιλίες που γινόντουσαν από ακρη σε άκρη στην Ελλάδα. Και διαπίστωσα ότι υπάρχει ένα τεράστιο ποτάμι Ελλήνων που έχει αντιλληφθεί το ίδιο με μένα. 
    
    Ότι υπάρχει ένα καλοστημένο σχέδιο αφανισμού των Ελλήνων που όδευε προς την ολοκλήρωσή του, ΟΜΩΣ ενας Έλληνας ήταν αρκετός να εμφανιστεί και να το ματαιώσει. 

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ, ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ.

    Αυτός ο ένας Έλληνας ήταν αρκετός για να μου δώσει λόγο ύπαρξης. Μέσω διαδυκτίου ήμουν σε στενή επαφή με όλους τους συνΈλληνες που προσπαθούσαν να μεταδόσουν τις πληροφορίες σε όλους τους Έλληνες εντός και εκτός Ελληνικών συνόρων.

    Πλέον ζούσα και ανέπνεα γι αυτόν τον ιδιώτυπο αγώνα ενάντια σε αυτό που αποκαλούμε καθεστώς και απαρτίζεται από όλα τα κομματα, που δυστυχώς εκτελουν το ίδιο σχεδιο αφανισμού των Ελλήνων. 

    Το έτος 2014 ανακοινώθηκε από τον Αρτέμη Σώρρα η σύσταση των οργανισμών ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ. Εκεί είδα ότι πλέον πέρνει σάρκα και οστά αυτό που λέμε συνένωση των Ελλήνων, μέσω ενός κοινού καταστατικού, με κοινό στόχο και σκοπό  να απαλλαγούμε οι Έλληνες από αυτό το βασανιστήριο που μας έχει  επιβάλλει η κομματοκρατία όλα αυτά τα χρόνια. 

    Πλέον ήξερα ότι η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ειναι η ίδια μου η ύπαρξη και το 2015 ήμουν πίσω στην Ελλάδα για να συνεισφέρω πλέον ενεργά στον αγώνα της συνένωσης των Ελλήνων 

    Ακολουθεί ένα μικρό βιντεάκι στο οποίο έτυχε να αποτυπωθεί η πρώτη μου συνάντηση με τον αδελφό Έλληνα Αρτέμη Σώρρα κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του οργανισμού ΕΛΛΉΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - ΣΚΑΛΑΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ.


    Και το 2016, συστήσαμε μαζί με άλλους Συνέλληνες τον Οργανισμό ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΠΑΡΤΗΣ. 


ΈΧΟΝΤΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΕΠΡΑΞΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΊΧΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΣΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΑΠΌ ΤΟ ΔΥΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ. 


ΕΛΛΗΝΑ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΌΤΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΌΣΑ ΕΞΙΣΤΟΡΗΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΒΙΩΣΕΙ ΚΙ ΕΣΥ. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ.

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΝΟΗΜΑ Η ΖΩΗ ΣΟΥ, ΣΕ ΚΑΛΩ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΡΑΞΑ ΚΙ ΕΓΩ.

ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΠΙΣΩ.

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.

ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ....

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΠΑΡΤΗΣ
ΓΚΟΡΤΣΟΛΟΓΟΥ 97 (2ος ΟΡΟΦΟΣ)-ΣΠΑΡΤΗ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
email: esy.spartis@gmail.com, τηλ: 6934041400

Comments